Specjalizacje - EUCIP Professional
Professional> Specjalizacje> Menedżer ds. Kontaktów z Klientami
Menedżer ds. Kontaktów z Klientami
Client Manager

Menedżer ds. Kontaktów z Klientami powinien posiadać szeroką wiedzę z zakresu Informatyki, Systemów informatycznych połączonych z zaawansowanymi technikami marketingowymi, planowania oraz księgowości. Ważnymi są także umiejętności prowadzenia negocjacji, umiejętności perswazji oraz monitorowania jakości produktów i usług dostarczanych klientom zarówno w pojedynczych projektach jak i już trwających kontraktów, aż po dostarczanie usług w systemie ASP [ang. Applicaton Service Provider].

Stanowisko to wymaga minimalnego doświadczenia zawodowego udokumentowanego czynną pracą w tym temacie na poziomie minimum 18 miesięcy. W przypadku niespełnienia powyższego warunku, kandydat może przystąpić do egzaminu, lecz w wyniku certyfikacji uzyska jeden z niższych stopni przed tytułem Menedżera ds. Kontaktów z Klientami.

Pobierz pełną dokumentację dotyczącą tej specjalizacji.
dokument w formacie PDF - odczyt np. przy pomocy programu Acrobat Reader
 
Administrator  |   PTI  |   CEPIS  |   EUCIP  |   ECDL-Polska  |   Pomoc / Zgłoszenie problemu
 
Wszystkie prawa zastrzeżone - Copyright © 2007, Polskie Towarzystwo Informatyczne